DIAGNOSTYKA/NAPRAWA SAMOCHODÓW

Zajmujemy się kompleksową obsługą samochodów wszystkich marek, zarówno osobowych jak i dostawczych. Wykonujemy naprawy,wymiany układów napędowych, układów jezdnych, zawieszeń, układów kierowniczych, układów hamulcowych, układów wydechowych, ,wymiana pasków, rozrządu, naprawa silników itp...

Nasz serwis w Woli Małej to doświadczeni mechanicy, którzy od lat usuwają usterki w różnego rodzaju pojazdach.

Posiadamy 9 podnośników ( dwukolumnowy, czterokolumnowy) dzięki temu czas oraz jakość naprawy jest na najwyższym poziomie .

Już dziś sprawdź, dlaczego ceni nas tak wielu klientów!

Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami naszej oferty:

Naprawa układu hamulcowego

Hamulce to jeden z najważniejszych układów w samochodzie, ponieważ odpowiada bezpośrednio za bezpieczeństwo kierowcy, pasażerów i innych uczestników ruchu. To właśnie hamulce mają za zadanie zatrzymanie rozpędzonego auta i to na jak najkrótszym odcinku drogi. Warto mieć świadomość, że hamulce w aucie to tak naprawdę skomplikowany układ, który składa się z wielu elementów. Najważniejsze z nich to:

  • klocki hamulcowe;
  • tarcze hamulcowe;
  • pompa hamulcowa;
  • przewody hamulcowe;
  • bębny hamulcowe.

Naprawa zawieszenia

Zawieszenie samochodu to skomplikowany układ, który składa się z wielu elementów, a jego funkcją jest połączenie kół z autem. Do tego zadaniem zawieszenia jest także amortyzowanie drgań spowodowanych nierównościami pokonywanej drogi oraz wpływanie na przyczepność kół do jezdni. Niestety, w trakcie eksploatacji samochodu różne elementy zawieszenia mogą się zużywać, co oznacza konieczność ich wymiany. Z tego powodu zalecana jest regularna diagnostyka zawieszenia u dobrego mechanika. Nasz serwis zapewnia tego typu usługi oraz naprawia zawieszenie, gdy zajdzie taka konieczność.

Zużyte zawieszenie – objawy

  • Samochód ściąga w jedną stronę – zły stan dróg jest zabójczy dla zawieszenia samochodu i najczęściej powoduje usterkę drążków kierowniczych.
  • Duże drgania kierownicy – niesprawny układ kierowniczy.
  • Stuki w amortyzatorze – może dojść również do wycieku oleju z amortyzatora.
  • Kołysanie na nierównościach.
  • Nierównomierne zużycie bieżnika opon.
  • Duży luz na kierownicy – prawdopodobnie uszkodzony sworzeń, który łączy wahacz ze zwrotnicą.
  • Stukanie i skrzypienie w czasie jazdy – uszkodzone tuleje wahaczy.
  • Brzdęk w czasie skręcania – prawdopodobne pęknięte sprężyny zawieszenia kierownicy.

Gdy pojawi się któryś z powyższych objawów, zapraszamy do naszego serwisu w Woli Małej, aby zdiagnozować i wyeliminować usterkę.

 

Treści zawarte na stronie nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 par. 1 Kodeksu Cywilnego, o aktualne ceny prosimy pytać w biurze lub telefonicznie.

© Copyright 2015 OPONEX S.C. | Realizacja MINISOFT Interactive Powered by VirgoCMS